Ganja revine(INTERVIU)

Salut Ganja si merci ca ai acceptat invitatia noastra! (GANJA): Buna...cu mare placere. Prima intrebare care imi vine ar fi ... unde ai fost...


Salut Ganja si merci ca ai acceptat invitatia noastra!
(GANJA): Buna...cu mare placere.


Prima intrebare care imi vine ar fi ... unde ai fost pana acum ???
(GANJA): In Milano ...din 2002...pana anul trecut.

Sa inteleg ca viata personala a lasat in urma cariera?
(GANJA): Cam da. Oricum ... nu prea pot numi cariera ceea ce am facut in anii trecuti... doar un pic de muzica, as zice.


Intradevar nu ai avut un album. De ce?
(GANJA): Cand am plecat lucram la primul album, dar dura foarte mult, se misca foarte greu treaba...si cei de la Cat music.

Sa-ti mai spun ceva. M-am retras din acel proiect din 2 motive: 1 am vrut sa plec in Milano cu sotul meu... 2 dar am vrut si sa ma despart de lumea cu care lucram....nu-mi placea in ce anturaj trebuia sa stau pentru repetitii, inregistrari, aparitii si asa mai departe....nu mi-a placut ce am auzit la un concert...ca as umpla cu drogurile, ca umblu cu drogati. Asta ma durut foarte tare stiind ca sunt o fata la locul ei..eram fata mamii...o fire mai sensibila...chiar daca mi se facuse o anumita fatada...


Practic albumul tau la ce stadiu a ramas ?
(GANJA): Pai oricum acel proiect nu mai exista. Am reusit doar o piesa sa tragem. Aceea a fost “Sunteti gata”.

Tinand cont de faptul ca nu ai un album solo ci doar aparitii, ai lasat un semn destul profund in rapul romanesc. Tu ce parere ai despre asta?
(GANJA): Stii..a fost frumoasa perioada aia..nu stiu cum am reusit...

Mai tii minte cum a inceput toata treaba?
(GANJA): Da... De fapt aveam o trupa de fete prin 98-99, o trupa de r&b...PUYA a fost cel care ma remarcat si ma indemnat sa incerc sa intru in muzica hip-hop, asta in 99. Am avut aparitii cu ei, cu Mafia… o piesa cu Parazitii...cu Vita de vie... asta prin 2000 daca mi-aduc bine aminte.
Si-acum dupa circa 10 ani ai hotarat sa revii. Ce te-a influentat ?
(GANJA): De fapt nu este o revenire ...e doar o piesa pentru Dana care ma rugat sa facem ceva de dragul vremurilor.

6ase 6ase ne-a spus intr-un interviu recent ca vor urma si cate un album solo de la voi 3 (Marijuana, tu si el)
(GANJA): Crede-ma ca la inceput chiar nu am vrut, stiind ca a trecut mult timp si nu prea eram sigura ca mai pot rep-aii. Nu ...un album chiar nu am vorbit de asta. Si stii de ce??? Pentru ca nu vreu sa mai cand rap...mi se pare de moda veche...
Adica? De ce spui asta?
(GANJA): Pentru ca nu sunt adepta muzicii rap...cu influenta mai agresiva...eu ador muzica r&b american, soul ....
Asta poate sa insemne ca stilul tau ti-a fost mai mult impus?
(GANJA): Nu, pentru ca daca nu-mi placea nu ma bagam, intelegi. Atunci era in mare voga stilul asta.... mai mult iubeam stilul vestimentar...decat muzica...hahahaha.

Ok. Dar la un album soul/ R&B te-ai gandit?
(GANJA): Da. E visul meu, dar nu cred ca voi reusi aici... As dori sa fac ceva in stilul Alicia Keys combinat cu Ciara, Mary J. Blige, Missy.

Hip-hop-ul romanesc cum ti se pare la ora actuala ?
(GANJA): S-a cam evaporat,nu crezi? Singurul care duce stilul mai departe e Puya.

Majoritatea spun ca Puya strica stilul si ca ce face el nu e rap ci manea. Si totusi vinde si apare intr-una la Tv. Ce parere ai?
(GANJA): Pai stie sa tina pasul cu preferintele romanilor. Daca nu faci ceva care sa placa la momentul potrivit ,nu merge treaba. Stilul se schimba, evolueaza si noi trebui sa tinem pasul cu el nu sa ramanem la acel stil vechi cu care am inceput.

Se mai intampla sa te opreasca lumea pe strada?
(GANJA): Pana acum doar 2 persoane. Se vede ca m-am schimbat mult sau poate au uitat de mine. Ii inteleg...au trecut 10 ani...

Pe final ai un mesaj pentru cei ce citesc acest interviu ?
(GANJA): Pace si spuneti nu drogurilor asa cum spune si Cabral.


Interviu preluat de pe hiphopdinromania.blogspot.com

COMMENTS

BLOGGER
Nume

Album,18,ANUNTURI,7,AUDIO,806,dementialrecords,1,DOCUMENTAR,1,DOWNLOAD,205,DOWNLOAD ALBUM,34,DOWNLOAD SINGLE,36,DOWNLOAD VIDEO,12,EVENIMENT,217,evenimente,6,EXCLUSIV,38,FOTO,23,FRESH,477,GRAFFITI,5,HHRomanesc,1,INTERVIURI,94,JustMarshal,3,MAGAZIN,2,maxim am spus,1,Maximilian,1,okapisound,1,premieră,3,PROMOVARE,254,PROMOVARE ARTWORK,2,STIRI,13,VIDEO,753,
ltr
item
Hip-Hop Romanesc: Ganja revine(INTERVIU)
Ganja revine(INTERVIU)
http://1.bp.blogspot.com/__SPo0oy8fZ8/SkUT_Gph5MI/AAAAAAAABLg/q2XoI74Gss4/s400/GANJA.jpg
http://1.bp.blogspot.com/__SPo0oy8fZ8/SkUT_Gph5MI/AAAAAAAABLg/q2XoI74Gss4/s72-c/GANJA.jpg
Hip-Hop Romanesc
http://hip-hop-romanesc.blogspot.com/2009/06/ganja-revineinterviu_2311.html
http://hip-hop-romanesc.blogspot.com/
http://hip-hop-romanesc.blogspot.com/
http://hip-hop-romanesc.blogspot.com/2009/06/ganja-revineinterviu_2311.html
true
6698069445626731421
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy