Interviu 6ase:6ase

Buna! Multumesc ca ai acceptat invitatia pentru interviu! Sase Sase: Cu placere!! Iti mai aduci aminte cum a fost prima data cand ai pus man...


Buna! Multumesc ca ai acceptat invitatia pentru interviu!
Sase Sase: Cu placere!!
Iti mai aduci aminte cum a fost prima data cand ai pus mana pe microfon?
Sase Sase: Sincer nu, inainte de a canta am avut multe tentative, mai multe baluri la diferite licee dupa care am inceput sa merg la studio… cam asa a fost, noi nu avem nevoie de microfon repetam de placere sute de ore.
Cum ti-ai inceput cariera?
Sase Sase: Inceputul a fost exact ce am raspuns mai sus, mai departe am inceput sa colaborez cu vecinii mei din cartier Dana Marijuana, Puya, Sisu, chiar distanta dintre noi era doar de cateva blocuri. Eu eram in ‘96 cu Caddy de la B.U.G. care m-a ajutat la inceput si caruia ii datorez in mare parte tot ce a urmat. Cu Caddy de la B.U.G. bun prieten ca si acum, care ma ajutat…
Cum s-a nascut colaborarea cu La Familia?
Sase Sase: M-am intalnit cu Puya in vara anului ‘99 si i-am cantat pe strada peste o piesa a celor de la Bone Thugs, piesa se auzea dintr-o masina si am cantat pe albumul lor, pe “Reletare de la colt de strada”, iar imediat la cateva luni in primavara anului 2000 m-a sunat Sisu si mi-a zis ca vrea sa cant pe o piesa cu Marijuana. Cam asa a stat treaba la vreme aceea, dupa care au inceput si concerte, etc.
Care sunt materialele realizate impreuna cu La Familia si Marijuana?
Sase Sase: Sunt mai multe piese pe diferite proiecte si stiu ca toate sunt bune, cu Marijuana nu am cantat decat pe albumul ei “Cea mai fidela fata”, nu conteaza oricum cantitatea ci calitatea, nu conteaza atat de multe cate piese sau albume ai daca le ai degeaba sau ce ai este o copie a altor melodii din state, eu prefer sa fac un album la 4ani dar sa fi al meu!
Cum a inceput colaborarea cu Mark?
Sase Sase: L-am cunoscut prin Sisu la compilatia Sud stil I, am facut 4 piese si am semnat cu o casa de discuri. Pe cat de repede am lucrat albumul acela 22 de zile pe atat de repede nu am mai facut nimic mai ales pt ca nu s-au castigat bani.
Deci colaborarea cu Mark a fost scurta si fara succes?
Sase Sase: Scurta, fara profit cu succes si profitabila Salajan din nou pe Harta!!! Personal imi place albumul, opinia mea, e din 2004, nu au aparut foarte multe albume hip hop de atunci.
Ce parere ai despre promovarea pe internet?
Sase Sase: Este buna in Romania, nu am pretentii sa nu se fure muzica pe net sau plagiat, e ceva normal si toata lumea foloseste internetul in 2010 suntem in viitor!!
In prezent colaborezi cu Marijuana pentru un nou album?
Sase Sase: Da cololaboram, suntem in studio chiar acum lucram la primele 2 piese pe care le tragem in studiou la M&G, instrumentalele sunt facute de Mari, iar textele de mine si fratele meu. Prima este cu Ganja, care nu a mai cantat de zece ani, duminica am fost in studio cu ea, o sa fie o melodie ca in vremurile bune, iar dupa aceste 2 piese vom continua la album dar nimic nu este sigur, noi suntem in cautarea unei case de discuri care sa promoveze acest album si mesajul pe care vrem sa-l transmitem. …sunt vreo 9 defapt…

Nu se stie inca, cam cand va fi gata albumul?
Sase Sase: In toamna speram…
Ai proiecte solo?
Sase Sase: Da, bineinteles, eu sunt solo! Vrem sa facem acest album dupa care sa scoatem fiecare solo, inclusiv Ganja, eu am deja vreo 2 albume pentru mine.
Ganja revine ? Ce ne poti spune despre ea? Va aparea doar pe o melodie?
Sase Sase: Si eu si Marijuana si Ganja vrem cate un album solo pt a putea pune propriile idee in practica, defapt noi suntem o echipa impreuna si cu Fratele 3 (fratele meu) care o sa scrie si o sa cante si si el pe acest album. Ganja iz back repeta chiar in acest moment, pana la sfarsitul saptamanii terminam piesa. Ganja va canta pe mai multe melodii.
Ce parere ai despre hip-hop-ul din Romania la ora actuala?
Sase Sase: Din moment ce stilul asta nu este promovat practic nu exista, nu prea e nimic, eu zic ca este mediocru, cei care au de spus ceva, care sunt talentati, nu sunt promovati, iar trupele mari apar destul de rar, sunt perioade de luni de zile in care la posturile tv de muzica nu exista nici o piesa hip hop, casele de discuri nu mai vor hip-hop ca sa fiu mai pe fata. Daca te uiti pe net nu cred ca gasesti mai mult de 2 site-uri care sa promoveze muzica rap in Romania.
De ce anume e nevoie in Romania ca hip-hop-ul ca si cultura sa se ridice si sa fie apreciat la adevarata sa valoare?
Sase Sase: Casele discuri sa investesca in stilul asta, trupele mari sa ajute si sa promoveze artisti noi, artistii sa fie originali.
Care sunt artistii care merita promovati si nu sunt?
Sase Sase: Nu sunt in masura sa-mi dau cu parerea, s-ar face destul de multi bani daca toata lumea si-ar face treaba cum trebuie din punct de vedere al celor care se ocupa cu promovarea, casele de discuri… ar fi destul de multi artisti care ar putea sa contribuie la revenirea hip-hop-ului romanesc.
Ce muzica asculti? Mai mult romaneasca sau o preferi pe cea straina?
Sase Sase: Ascult hip-hop din State mai mult stiu cam tot ce apare luna de luna, in prezent ascult de exmplu Paul Wall, Mike Jones, Jadakiss, Freeway, Erikah Badu, Mos Def, etc. Toate aparute in ultimele luni dar in state in fiecare saptamana apare cate ceva, eu raman la preferatii mei Scarface, Mc Eiht, Eazy-E, South Central, Too Short, E 40… UGK.

Care este punctul maxim atins de tine de cand ti-ai inceput cariera?
Sase Sase: N-am avut niciodata vreun punct maxim atins, probabil o sa urmeze dar nu se stie..
Ce contine discografia ta?
Sase Sase: O ai pe blog (http://hiphopdinromania.blogspot.com), intra pe el.
Ai un mesaj pentru cei care citesc acest interviu?
Sase Sase: Sa asculte hip-hop adevarat indiferent de unde este, o sa vin cu acelasi stil original d’asta le-am luat si pe Marijuana si Ganja ne intoarcem cu aceeasi treaba!
Multumesc si bafta cu albumul!

INTERVIU PRELUAT DE PE HIPHOPDINROMANIA.BLOGSPOT.COM

COMMENTS

BLOGGER: 1
Loading...
Nume

Album,18,ANUNTURI,7,AUDIO,806,dementialrecords,1,DOCUMENTAR,1,DOWNLOAD,205,DOWNLOAD ALBUM,34,DOWNLOAD SINGLE,36,DOWNLOAD VIDEO,12,EVENIMENT,217,evenimente,6,EXCLUSIV,38,FOTO,23,FRESH,477,GRAFFITI,5,HHRomanesc,1,INTERVIURI,94,JustMarshal,3,MAGAZIN,2,maxim am spus,1,Maximilian,1,okapisound,1,premieră,3,PROMOVARE,254,PROMOVARE ARTWORK,2,STIRI,13,VIDEO,753,
ltr
item
Hip-Hop Romanesc: Interviu 6ase:6ase
Interviu 6ase:6ase
http://4.bp.blogspot.com/__SPo0oy8fZ8/SjQM4ktLlQI/AAAAAAAABJo/Mv_g0N-hxDM/s400/sase+sase1%5B10%5D.jpg
http://4.bp.blogspot.com/__SPo0oy8fZ8/SjQM4ktLlQI/AAAAAAAABJo/Mv_g0N-hxDM/s72-c/sase+sase1%5B10%5D.jpg
Hip-Hop Romanesc
http://hip-hop-romanesc.blogspot.com/2009/06/interviu-6ase6ase_7883.html
http://hip-hop-romanesc.blogspot.com/
http://hip-hop-romanesc.blogspot.com/
http://hip-hop-romanesc.blogspot.com/2009/06/interviu-6ase6ase_7883.html
true
6698069445626731421
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy