Alexsay Vs. Kremlin (Interviu)

Alexsay: Salut omu Krem  Kremlin: Salut Alexsay: Pentru inceput spune-ne cine este Kremlin, ce face Kremlin, cu ce se ocupa Kremlin? Krem...


Alexsay: Salut omu Krem 
Kremlin: Salut
Alexsay: Pentru inceput spune-ne cine este Kremlin, ce face Kremlin, cu ce se ocupa Kremlin?
Kremlin: Krem e aici cu Tibi... bine, ce sa facem... pe acasa pe la mine
Kremlin sunt eu si imi place foarte mult sa cant, cateodata cant in fatza oamenilor:)) , in fatza muritorilor
Alexsay: Pai hai sa vorbim de inceput. Cand te-ai apucat de treaba asta si de ce ?
Kremlin: Mie a inceput sa-mi placa aceasta muzica de cand am auzit la iarba verde, cu mama, piesa The real slim shady a lui Dr Dre si am zis...vreau si eu sa ajung la radio sa ma asculte alti pustani, cu mamele lor, la iarba verde si sa ma confunde cu Dr Dre =)) :))
Am inceput sa scriu versuri in engleza in cls a 6a pe vremea cand dadeam battle cu Moalesh despre surorile noastre
Apoi m-am dus la casting pt Micul Printz cu o piesa rep de a mea pe instrumentalul lui Mihai..Michello... da, si am fost respins :| =))
In fine eu acum intentzionez sa imi lansez un album solo
Alexsay: Ce se intampla cu Zumzet si cu Epitaph? Vei continua si alturi de ei?
Kremlin: cu ZUMZeT colaborez in continuare si urmeaza sa iasa ceva productiv, iar Epitaph-ul... se mentzine pe zona atata timp cat nu e distrusa piatra funerara... ca atunci nu se mai intzelege nimic din epitaf
Roby pregateste de asemenea cu album solo alaturi de invitatzi si ne gandeam sa scoatem un ultim EP vacantza asta, deci cam tot acelasi cacat fac
Alexsay: Spunemi de albumu solo la care lucrezi cine se ocupa de procutie, ce invitati vei avea, cate piese and shit like this
Kremlin: Eu nu intentzionez sa tzin la stadiul de surpriza aceste detali...dar chiar habar nu am de nimic inca am in vedere doar cateva aspecte.. cum ar fi: numele, productzia, invitatzii si percutzia
Numele: Show a la Krem, Invitatzi: aa..chiar nu stiu..nimic nu este sigur inca..dar cateva numa ca idee..ar fi: uhm..cred ca Gnom, Tibi, Alinutza din RedBlonde, Roby, Kris..si sper la Kristoff Krane..desi nu mi'a raspuns inca pe myspace si nu cred ca o va face prea curand
Productzia: in principal Gnom cu adaugiri pe ici colo, cum ar fi: Cilautmen, Grasu OZ, Blast PM (ala care baga drum and bass) si percutzia: Dutzu
Alexsay: Te-a ajutat faptul ca ai castigat BODD 4?
Kremlin: ce? am castigat BODD4 ? ieeeeeeeeeei , ma duc sa sarbatoreeeeeesc !! =))
Nu, de fapt pe bune nu m-a ajutat cu mai nimic IN AFARA DE o invitatzie la un interviu, realizat de IrefutabilNews si o invitatzie ca membru al juriului, la concursul de trupe din Ploiesti, organizat de 6 Grade (de fapt noi suntem foarte buni prieteni si cred ca oricum am fi colaborat...de fapt inca mai colaboram..si mi'e dor de ei ...salutari baetziii !!! shoby asteaa!! greu pe strada maan! ) :))
Alexsay: BODD 4 nu e prima competie de genu pe care ai castigato...
Kremlin: Asa e, am mai castigat mai multe battleuri: la 3ree on floor 2, la concertul Bitza din Bacau si cam atat aaa si prin curtea scolii cand veneau baetzii sa ma faca dar eu ziceam marsh ma!! POEZIA'I MAFIA ! atunci a fost Roby si a dat cu unu Deliric 1 si Roby i'a zis deliric 1 ? pai atunci eu sunt Carbon 05 :)) 
Alexsay: si la Roman :)) 
Kremlin: la roman am cantat doar, frumos acolo...mi'e dor de roman, era sa'mi iau bataie ultima oara dar m'a scos Tibi, haa de fapt stii erai acolo cu noi! Da man frumos atunci la dnb
Alexsay: Respect :))
Kremlin: dadada, salut Tux, salut, Respect aa..bafta si tzie
Alexsay: Vei participa si anu asta la BODD? iti vei apara titlul?
Kremlin: nu cred il las de izbeliste, bai nu stiu sigur inca o sa vad atunci de ce si cum, nu imi place battleul
Alexsay: stiu ca la BODD4 au existat niste conflicte
Kremlin: da dar erau in rime si o facea toata lumea
Alexsay: pe langa asta, devenise ceva personal intre tine si Pytt
Kremlin: nu man nu a fost niciun conflict nici acum nu este eu sunt impacat cu mine
Finala a fost foarte slaba, tensionata si total naspa adica ne-am pierdut amandoi si a devenit mai urat am facut mizierie pe acolo dar lucrurile s-au calmat gen
Alexsay: Pe cand sa asteptam albumu?
Kremlin: pai vara asta o sa fie cam gata. in toamna sper sa-l inregistrez si tot atunci sa-i dau drumul. cred ca va fi pus gratis la download, intre timp putetzi asculta 2 piese promo pe siteul meu www.myspace.com/pufuleteinalcool yellow revin si intr'o cafenea din viena
Alexsay: Breaking news: M.J. is dead!
Kremlin: mary jane? watson prietena lui peter parker
Alexsay: Ai fost fan Michael?
Kremlin: da... era meseriash gagiul, "it's black, escuaic" asta intzelegema din piesa black or white :)) 
Alexsay: Uite sunt multe voci care spun ca Michael a fost cel mai mare entertainer, care e parerea ta?
Kremlin: Michael Jackson chiar a fost cel mai mare artist al zilelor noastre era genial la toate capitolele incontestabil, stop iting creap pipal!
Alexsay: Intro confruntare M.J. Vs Elvis Vs Beatles Vs 2Pac Cine ar castiga titul de cel mai bun artist din toate timpurile?
Kremlin: cred ca Mozart
Alexsay: Crezi ca nici unu dintre cei 4 nu e cel mai bun artist?
Kremlin: aa..si DaVinci era tare
Alexsay: Musical artist bro
Kremlin: MJ se misca bine, Elvis canta mumos, Beatles aveau freze la fel, 2pac era suparat pe biggie =))
Cred ca cel mai bun a fost sotzul lui Yoko Ono cred ringo starr din Beatles a facut vocea lui thomas the tank engine
Alexsay: Rap-u romanesc sa retras de la tv si o arde numai pe net. e bine sau e rau?
Kremlin: "e bine rau si nu e rau ca e bine" toata generatzia s'a mutat pe net foarte bine, ii astept sa bem un ceai
Alexsay: Cum vezi tu rapu romanesc in ce stare e acum?
Kremlin: are nevoie de un dush rece si oamenii cu furtunurile sunt pregatitzi sa actzioneze dar toate la timpul lor
Alexsay: Crezi a a fost imbolnavit de valul asta de mici mc care au parut in ultima perioada?
Kremlin: pai au fost dintotdeaun si micii mc de azi vor fi..marii mcii de alaltaieri :)) acesta este ciclul vietzii bro si e de mai multe ori pe luna, fiecare sa faca absolut ceea ce isi doreste "dar avetzi grija sa nu intratzi la parnaie " (tibi)
Alexsay: Pentru cei ce nu stiu tu esti din Bacau, se misca treburile pe acolo?
Kremlin: da si nu, sunt oameni ambitziosi, asta este foarte bine sunt si oameni delasatori, asta este foarte rau
Alexsay: Dar din cate stiu eu sunt foarte putini. Concertele cu artisti locale sunt foarte rare 1-2 pe an
Kremlin: cam asa se misca treburile in industria muzicala dar mai infloresc evenimente din cand in cand
Alexsay: Unde concertezi in vara asta? sunt evenimente la care vei participa?
Kremlin: pe 18 in club cfr (Bacau), alaturi de nume sonore din punk si rep, dupa nu stiu vara asta este matasea fina, visinie ce va acoperi albumul prunc
Alexsay: Transmite un mesaj celor ce vor citi acest interviu si celor ce iti asculta muzica
Kremlin: Salutari. Multzumesc celor 4 si...accesatzi cu incredere www.myspace.com/pufuleteinalcool 2 piese despre ..una, alta
Alexsay: Eu iti multumesc ca ai acceptat sa acorzi acest interviu si iti urez multa sanatate si sa te tii de treaba
Kremlin: Itzi multzumesc frumos de interviu si urez tuturor multa buna dispozitzie
Statzi pe pozitzie fiindca urmeaza show a la krem, p00p
Alexsay: Ne mai auzim si cu alta ocazie, Numai bine
Kremlin: Respect !

COMMENTS

BLOGGER: 1
Loading...
Nume

Album,18,ANUNTURI,7,AUDIO,808,dementialrecords,3,DOCUMENTAR,1,DOWNLOAD,206,DOWNLOAD ALBUM,34,DOWNLOAD SINGLE,36,DOWNLOAD VIDEO,12,EVENIMENT,217,evenimente,6,EXCLUSIV,38,FOTO,23,FRESH,477,GRAFFITI,5,HHRomanesc,1,INTERVIURI,94,JustMarshal,4,MAGAZIN,2,maxim am spus,1,Maximilian,1,okapisound,1,premieră,3,PROMOVARE,254,PROMOVARE ARTWORK,2,STIRI,13,VIDEO,753,
ltr
item
Hip-Hop Romanesc: Alexsay Vs. Kremlin (Interviu)
Alexsay Vs. Kremlin (Interviu)
http://www.imagehost.ro/pict/142155464a5cd4b239b61.jpg
http://1.bp.blogspot.com/_6UYjIV3Ajc0/Slz25HtCNOI/AAAAAAAAATM/CtvJ9yKN7Ms/s72-c/Picture+230.jpg
Hip-Hop Romanesc
http://hip-hop-romanesc.blogspot.com/2009/07/alexsay-vs-kremlin-interviu_9441.html
http://hip-hop-romanesc.blogspot.com/
http://hip-hop-romanesc.blogspot.com/
http://hip-hop-romanesc.blogspot.com/2009/07/alexsay-vs-kremlin-interviu_9441.html
true
6698069445626731421
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy