Agresiv interviu (showbiz.ro)

Pe baietii de la Agresiv i-am gasit la studioul lor, Okapi Sound, jucandu-se fotbal la PlayStation. In ciuda faptului ca vor sa isi mute stu...


Pe baietii de la Agresiv i-am gasit la studioul lor, Okapi Sound, jucandu-se fotbal la PlayStation.

In ciuda faptului ca vor sa isi mute studioul pentru ca li se pare un loc rece, desi acesta este amenajat elegant si primitor.

Baietii au fost foarte deschisi, relaxati si au raspuns cu rabdare la fiecare intrebare si nu au ezitat sa dea si cateva detalii mai personale.

Iata ce a iesit!

Showbiz: “Cei mai tari producatori hip-hop ai momentului”. Ce parere aveti despre asta?

Agresiv: Este o eticheta pe care nu am pus-o noi, au pus-o altii. Sincer, noi vrem doar sa facem muzica, nu sa fim catalogati. Sunt foarte multi producatori tari la noi. Motzu este unul dintre cei mai tari. Mai este Nicalai, Grasu.

Showbiz: Cum s-a ajuns la aceasta formula? Am ascultat piese Agresiv mai vechi. Cine era atunci in trupa si cine este acum?

Vlad: Eram eu cu Jeryco. A fost o joaca. Practic eu faceam instrumentalele si Jeryco scria textele. Din 2003 a inceput sa fie Agresiv in formula asta. Cand ne-am cunoscut eu aveam vreo 17 ani, Mitza vreo 14 si am decis sa fim producatori.

Showbiz: Care este rolul fiecaruia in trupa?

Agresiv: Fiecare cu de toate. Ideea este ca amandoi suntem pe acelasi film. Nu e batut in cuie ca ala canta numai la caple, ala canta numai la tobe. Fiecare cum doreste, cum are inspiratia. Unul dintre noi face un beat, celalalt completeaza. Important este produsul final.

Showbiz: Anul acesta a avut loc lansarea mixtape-ului ”Re-Fresh”. Pregatiti un nou material Agresiv?

Agresiv: Acum avem foarte multe pe cap. Trebuie sa lucram cu multa lume. La inceput a fost o joaca practic. Am avut vreo 4-5 remixuri, am facut studioul unde ne aflam acum, Okapi Sound, si ne-am gandit sa lansam pe site-ul studioului un material sa avem oarecum o eticheta pentru ca lumea sa-si dea seama ce se face aici. Am incercat sa facem un album de remix-uri diversificat. Se gasesc atat piese hip-hop cat si house, pop etc. Hip-hop-ul este prima noastra dragoste, dar vrem sa se stie ca facem tot felul de muzica

Showbiz: Cu ce alti artisti din Romania sau de afara ati vrea sa colaborati?

Agresiv: Din afara cu cine se iveste ocazia. Si de la noi, asemenea. "As fi curios daca suntem in stare sa facem un album de rock. Am inceput sa lucram cu Adi Despot la albumul lui solo si sunt curios sa vad cum o sa iasa pe partea de beat. Vreau sa fiu bagat intr-un album rock sa vad ce iese. Nu am facut treaba asta pana acum", a completat Vlad .

Showbiz: Cum s-a ajuns la colaborarea cu Adrian Enache?

Agresiv: Adrian Enache a venit la studio cu JJ. El canta, nu pacaleste muzica si este foarte deschis, accepta orice provocare. Au iesit niste piese noi fata de Adrian care canta “O singura noapte..”. Am evitat sa-i facem romante. Este o muzica mai mult de clubbing, se gaseste chiar si o piesa jazz scrisa de Guess Who si maestrul Marin Pechea. Noi suntem fani Marin Pechea. Este un mare saxofonist in caz ca nu stie lumea pentru ca ne-am lovit de intreabrea “cine este Marian Pechea?”.

Showbiz: Se poate vorbi de o relansare a lui Adrian Enache ca artist?

Agresiv: El oricum are succes pe filmul lui. El are un target mai in varsta si acolo este hit.

Showbiz: Mitza, tu apari in colaborari cu Guess Who si Grasu XXL. Te-ai gandit la o cariera, sau cel putin un album, solo?

Mitza: Nu vreau sa fac album. Poate o sa fac un mixtape la un moment dat, dar album nu vreau sa fac. Eu nu cant, ma prostesc.

Showbiz: Ce muzica asculta Agresiv acasa?

Vlad: Pe mine m-a prins acum valul cu samba, jazz. Am fost la Festivalul de Jazz de la Sibiu.

Mitza: Si eu am fost anul trecut la Bucuresti la Festivalul de Jazz. La mine acum de cand cu Michael Jackson am inceput sa reascult piesele lui.

Showbiz: Ce parere aveti despre moartea acestuia? V-a afectat?

Agresiv: Shit happens! Nu ne-a afectat personal. Nici muzical, deoarece muzica lui ramane. Uitaseram muzica lui daca nu mai scosese de mult timp ceva. Stiam piesele dar altfel le intelegeam atunci si altfel le intelegem cand le ascultam acum. Ni se par din ce in ce mai geniale. Oricum este o pierdere.

Showbiz: Faceti un Top 5 al pieselor pe care le ascultati in perioada aceasta si le recomandati?

Agresiv: Incepem cu Michael Jackson. Are o piesa cu Stevie Wonder – “Just Good Friends” de pe albumul “Bad”. La mine (Mitza) functioneaza maxim. Chriss Cornell de exemplu. Sunt mai multe piese ale acestuia, dar cea cu Timberland si “Other Side of the Town” ne plac in mod special. Noul albumul al lui Rick Ross este wow. Sunt multe, nu putem face un Top 5.

Showbiz: Ce faceti in afara studioului?

Agresiv: Mergem prin tara. Avem concerte cu Grasu, Guess Who, Maximilian. In Bucuresti mai rarut ca-i mai dragut. Cand facem lansari aici ne simtim foarte lejer, oarecum stresati ca sunt lansari, dar lumea e altfel. Vin tot felul de invitati; prieteni, vedete. Este oarecum o treaba foarte tare. Aici facem mega-spectacole, dam totul, pentru ca nu putem merge cu proiectoare, tobosari prin tara sau cel putin nu acum din cauza bugetului. Prin tara e marfa, dar e strict treaba treaba. Mergi, canti, pleci. Nu stai.

Showbiz: Unde ati gasit cel mai primitor public?

Agresiv: La Focsani! Am avut concertele cu Guess Who si Grasu in Bacau, Focsani si in ambele dati la Focsani a iesit foarte tare. Dar oricum Bucurestiul rulez! Noi vrem sa facem niste party-uri aici din toamna. Cautam un club si dam drumul unor party-uri saptamanale Agresiv.

Showbiz: Ati facut sex pe muzica voastra?

Agresiv: Da! Si nu mai vrem. Macar atunci nu vrem sa o mai auzim.

Showbiz: Pro sau contra prezervativ?

Agresiv: Pro!

Showbiz: Cat de agresivi sunteti in viata particulara?

Agresiv: Suntem foarte calmi. Agresiv nu inseamna ca ne luam de lume. Numele este strict profesional. Muzica este mai agresiva.

Showbiz: Ce faceti intr-o zi normala?

Vlad: La 10 ma trezesc. La 12 ies din casa ca e greu dimineata. Mitza bea cafeaua ca eu nu beau. Ajung la studio si ma apuc sa lucrez pentru cine am de lucrat. Lucrez pana la 20:00-21:00 dupa care plec acasa.

Agresiv: Cu pauze de fotbal, pauze de masa. Venim la studio jocam fotbal si intre timp mai si lucram ceva.

Showbiz: In final un mesaj pentru cititorii Showbiz.ro si Apropo.ro.

Mitza: Spuneti “Nu Drogurilor” de la necunoscuti!

Extras de pe www.showbiz.ro

COMMENTS

BLOGGER
Nume

Album,18,ANUNTURI,7,AUDIO,806,dementialrecords,1,DOCUMENTAR,1,DOWNLOAD,205,DOWNLOAD ALBUM,34,DOWNLOAD SINGLE,36,DOWNLOAD VIDEO,12,EVENIMENT,217,evenimente,6,EXCLUSIV,38,FOTO,23,FRESH,477,GRAFFITI,5,HHRomanesc,1,INTERVIURI,94,JustMarshal,3,MAGAZIN,2,maxim am spus,1,Maximilian,1,okapisound,1,premieră,3,PROMOVARE,254,PROMOVARE ARTWORK,2,STIRI,13,VIDEO,753,
ltr
item
Hip-Hop Romanesc: Agresiv interviu (showbiz.ro)
Agresiv interviu (showbiz.ro)
http://c2.ac-images.myspacecdn.com/images01/94/l_773f9987b788bce652effe566c0683d1.jpg
Hip-Hop Romanesc
http://hip-hop-romanesc.blogspot.com/2009/08/agresiv-interviu-showbizro_6882.html
http://hip-hop-romanesc.blogspot.com/
http://hip-hop-romanesc.blogspot.com/
http://hip-hop-romanesc.blogspot.com/2009/08/agresiv-interviu-showbizro_6882.html
true
6698069445626731421
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy