Sedativ -Defecte

01.Intro 02.Ora 24 (cu Thc) 03.In goana spre bulau (cu Cernocid) 04.Nu vreau sa mai fiu eu (cu Master) 05.Un sens in viata RmX (cu Lorena) 0...


01.Intro
02.Ora 24 (cu Thc)
03.In goana spre bulau (cu Cernocid)
04.Nu vreau sa mai fiu eu (cu Master)
05.Un sens in viata RmX (cu Lorena)
06.Doar ei (cu Thc)
07.Every breath (cu Master)
08.Patimi (cu KiKi)
09.Interludiu "De ce?"
10.Amintiri facute scrum
11.Interludiu "Simte"
12.E timpul (cu Thc)
13.E iar noapte Rmx
14.Outro

Salut,sunt Sedativ!Mult noroc si bafta tuturor in primu rand.Probabil unii ma stiu,
poate m-au auzit si in trecut.Cei care ma stiu,inteleg cum sta treaba.Momentat am dat drumu la un mic album care trebuia sa apara pe site defapt din 2009,
dar am mai lasat putin timpu sa treaca,au mai fost si niste probleme,si abia acum l-am bagat.
Despre album....nu sunt prea multe de stiut...eu am incercat sa obtin un "mic film" asa,ca idee.
Contine 14 track-uri si este in total produs doar de mine.(cu exceptia majoritatea instrumentalelor care au fost imprumutate)
In mare am colaborat cu artisti de la mine din oras,sau cei care au cate ceva de spus.
Mastering & Mixing facut tot de mine,deci ca sound nu poate fi ceva exceptional cu 0 buget,imi pare rau,atat am putut sa scot.
Nu e ceva lucrat profesional.....piesele sunt inregistrate la aparaturi jalnice,si toata munca ne apartine.
Coperti realizate de: ThC

"Mai putin buget...mai mult suflet "


Nu cer nimic....nu vreau absolut nimic...nu vreau sa te fac sa crezi ceva..
am doar un mesaj...pt ..."sobolanii" astia de youtube...si in general pe net
care comenteaza si stiu ei cum trebe facuta treaba:

Fratilor mai bine a-ti deschide ochii in pula mea,sa vedetzi ce e in fata voastra,
sa vezi ce se intampla,ce fel stau si s-au schimbat lucrurile,
si apoi sa incepeti "discrusurile"
Ca in pula mea [critic] cu mouse-ul in mana si cu tastatura in brate poate fi oricine.
Mai ajudecati si voi cu "mintea",e o generatie plina de bagabonti destia virtuali mai mult,uneori chiar sunt dezamagit de treaba asta,unde s-a ajuns.
Deasta ptr ca noi oamenii stricam meseria,si deasta poate avem mai mult ca aia din USA,dar n-o sa fim niciodata ca ei....asta e....Ptr ca romanu a ajuns mai mult tigan decat roman...
Tre sa fi om pentru om!!! ...nu asa fratilor...

Oricum, multumesc celorlate tipuri de persoane,numai bine...Peace


Hip Hop Love

DOWNLOAD

COMMENTS

BLOGGER
Nume

Album,18,ANUNTURI,7,AUDIO,808,dementialrecords,4,DOCUMENTAR,1,DOWNLOAD,206,DOWNLOAD ALBUM,35,DOWNLOAD SINGLE,36,DOWNLOAD VIDEO,12,EVENIMENT,217,evenimente,6,EXCLUSIV,38,FOTO,23,FRESH,478,GRAFFITI,5,HHRomanesc,1,INTERVIURI,94,JustMarshal,4,MAGAZIN,2,maxim am spus,1,Maximilian,1,okapisound,1,premieră,3,PROMOVARE,254,PROMOVARE ARTWORK,3,STIRI,13,VIDEO,753,
ltr
item
Hip-Hop Romanesc: Sedativ -Defecte
Sedativ -Defecte
http://img297.imageshack.us/img297/7890/copertafatadefecte.jpg
Hip-Hop Romanesc
http://hip-hop-romanesc.blogspot.com/2010/02/sedativ-defecte.html
http://hip-hop-romanesc.blogspot.com/
http://hip-hop-romanesc.blogspot.com/
http://hip-hop-romanesc.blogspot.com/2010/02/sedativ-defecte.html
true
6698069445626731421
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy